Så ändras en bild.

Det finns så många olika sätt att leva. Sätt man tänker sig, vill, drömmer om, sedan finns det sätt som ramlar på en. Jag hade inte planerat för detta, inte någonstans, men nu när det är verklighet så är det nog precis vad jag är ämnad för.

För 3 månader och lite mer sedan var jag gravid för andra gången och väntade en frisk liten flicka som vi tänkte döpa till Mira. Hon kom den 25/3. Vi ändrade namnet efter några dagar. Vi ändrade också vårt sätt att se på livet som självklart. Molly kom med en helt annan värld. Hon har något som heter Ringkromosom 10. (del(10)q26). Och under dessa 3 månader har vi hunnit med att vara inlagda för hjärtsvikt 2 ggr, vi har varit i Lund och fått hjärtOP, vi har åkt bergochdalbana utan säkerhet inombords.

Nu är vi hemma. Utan syrgas. Jag startar denna blogg för att inte tappa bort mig nu när jag känner att allt börjar landa.

One response

Kommentera

