Fötter?

Jo vi var ju hos ortopeden den 29:e..Vi slipper OP, skenor, gips och allt vad det innebär..alla fall för nu. Dr Olle visade mig hur jag skulle böja och massera fötterna i rätt riktning. Om ett halvår ska vi tillbaka och har det inte blivit bättre då, så får vi antagligen rikta in oss på OP. Men jag tror på massage..:)

Och sedan måste jag ju bara skriva att M nu har varit kräksfri i en vecka i sträck!!! Hon pratar och rör sig och skrattar och ler!! Lycka? Jag vet precis vad det innebär..:) Hon är insatt på klyx 2 ggr vecka och laktulosen är borttagen..(enligt vårt förslag)..M har aldrig mått så bra. Inte jag heller kan jag känna..:)

Kommentera

