Julfin.

Vi har haft en bra jul. Ett farande hit och dit, men bara roligt farande. Molly var julfin i sin tomteklänning i en timma innan sonden läckte infatrini över hela ryggen. Sedan fick hon helt enkelt nöja sig med att bara vara fin. 🙂

mollyjul

Just nu sitter jag och väntar på att min käre sambo kommer åter från sitt tv-spelande med hans bror. Tänkte att jag också skulle vara lite barnledig, dock inte framför tv-spel, jag är ju trots allt vuxen.. 😉 .. Ett bad kanske, min nya bok (svart som silver med bruno k!) och mitt nya lyxiga spa-kit. Tack sambo och svärmor!

2 responses

  1. Vilken gullig tomtenissa! Gillar hon infatrini, funkar det bra för er? Vi hade det men Victor bara spydde, sen kollade vi retentioner (när man drar ur mat ur sonden innan matning för att se hur mycket som smält i magen) och nästan allt var kvar inför nästa matning. Enda maten som funkat för oss är Pepti Junior. Tyckte att infatrini luktade som insidan av gamla diskhandskar…

  2. Molly kräktes och hade ret. tills för ett par månader sedan..sen bara slutade hon (ta i trä)..Vi har tjatat om byte av mat sedan start, men icke. Infatrini ska vara så bra så. Jag vet ju att det finns bra alternativ, men nu när Molly mår bra på Infa så får det väl gå.

Kommentera

