Bvc & lite.

Vägning idag och Molly hade gått upp, men inte så mycket.

6660 g, 61 cm, huvudomfång 39 cm.

Vi får öka på med lite mer mat helt enkelt. Jag tror inte att det beror på något annat, hon verkar må bra just nu och kräks ingenting.

Jag har förresten fått fatt på 3 st med Ringkromosom 10 nu. Vad det skiljer sig! Jag blir ju inte direkt klokare för att jag funnit dem, men det är intressant att höra om deras erfarenheter. En är 17 år! 🙂 Alla verkar klara sig bra. De går, pratar, vill och kan.. Jag fann en liten tjeja i England med en fantastisk historia. En dag så hävde hon sig bara upp mot soffan och började gå. Innan dess hade hon legat. Inte suttit, inte krupit. Ett stillsamt barn som log lite när hon kände för det. Idag är hon som vilken 3-åring som helst, smart för sin ålder dock.. Det är ju helt otroligt. De hade ju fått samma prognos som oss. Molly har förlorat rätt så mycket info på 10:an, så den historian är bara att drömma om, men vilka möjligheter det finns ändå! Allt tar inte slut bara för att en kromosom inte vill.

Det är ett lotteri helt enkelt. Vi får vänta och se hur det kommer att påverka Molly. Vi är i början av resan. En lång resa.. 🙂

vi

3 responses

  1. det är ju helt fantastiskt att höra att att du fått lite mer info även om allt skiljer sig.. ni har en lång resa framför er men du är en otroligt stark människa. hela släkten beundrar dig som mamma ska du veta.. hoppas även fasters troll mår bra mitt i allt.. felicia pratar ofta om sin kusin.. krama om henne från oss alla… kram kram

  2. klart jag följer din blogg, tycker det är fantastiskt att höra alla framsteg o allt som händer ju… 🙂 o jag måste säga att GUD vilken skillnad på mollys fötter.. helt otroligt ju.. du ÄR beundransvärd, det är ju inte ”bara” molly utan isa o hantera den sitsen oxå.. du är så stark så du anar inte, men det är som du säger, men gör vad man måste göra, det finns ju inget val liksom… kram kram

Kommentera

