Molls är sjuk.

Hosta, feber och snor snor snor. Igår blev hon så trött på att snörvla och hosta att hon grät, (min molls gråter inte för intet), men det ledde bara till ännu en hostattack. Usch, det är ju jätte jobbigt detta……………..för mig. Molly har varit sjuk förut, men inte såhär sjuk. Jag blir orolig..men visst klarar hon detta..det är bara jag som är larvig.

Isa kommer hem idag och det ska bli skönt. Hon får inte vara borta för länge..då gör  saknadsmonstren hål.

Nu ska jag torka snor igen. Det är inte så praktiskt att ha en nässond när man snorar ut på kinderna. Stackars M.

Kommentera

