kanske..

Kanske borde man samla alla citat från sina barn någonstans.. Gårdagens är från Isa 5 år; ” Bebisar förstår inte människor”

Där ser man vad Isa har för syn på våra småttingar. Undrar när man blir människa… 😉

Igår var jag och Molly på hörselkontroll och hos sjukgymnast. Hon mår bättre och har bara lite hosta just nu. På hörselkontrollen skulle Molly helst sova, men det gjorde hon inte. Hon snackade ovanligt mycket och skrattade mysigt massor istället. Det visade allafall på båda öron så hör gör hon.. vi vet bara inte hur mycket. Hon har nog fullt på båda tror jag.

Hos sjukgymnasten gjorde vi inte mycket, som vanligt. Hur är det med er andra? Det enda hon gör är att vända Molly på mage och sätta henne upp lite. Men det kanske inte finns någon annan ”gympa” för så små. Vi provade också ut en matstol. Jättefin var den och den kommer om 5 veckor! Äntligen kommer Molly upp till oss till middagen. Annars är det ju som så att Molly sitter i sin babysitter, jag vräker i mig maten så att jag får ont i magen, för att kunna ha henne i famn sedan. Rofyllt? 🙂

Idag är det tisdag och almanackan är tom.

Kommentera

