över inlägg.

Igår kväll så hördes ett litet pip inifrån min stora tjejs rum.

– Mamma…

Jag gick in till henne och hon tittar på mig med stora ögon.

– Jag vill bada imorgon faktiskt..

Jaha? Sen visade hon mig ögonvitorna och somnade in igen.

Detta kommer sig troligen av att jag tjatade på henne igår om bad. Hon vägrade minsann att hoppa i badet! Antagligen fortsatte jag att gnata även i drömmarna. Vilken morsa va.

Annars bra? Jotack. Molly kräks lite då och då. Senast igår efter sista matningen. Hon böjde huvudet och fick spyor i hela ansiktet inklusive de små ögonen. Men idag är det lugnt. Jag är så lat och det är så kallt så idag har vi varit inne förutom en kortis till affären. Jag är sverigesjuk och längtar till en strand långt långt bort. Våren? När blir det vi?

One response

  1. haha, isa är bra rolig… det där är en sån sak man oxå skulle ta o skriva ner.. felicia gör oxå så, pratar i sömnen om det hänt nåt speciellt… det ligger väl i m genen… haha…
    hoppas det går åt rätt håll med molly, o att allt är bra med er vuxna oxå..
    kram
    sara o felicia

Kommentera

