Telefontid.

Den 11 mars ringer kirurgen som ska utföra PEG-OPn. Vi får väl se vad han säger. Fint ändå efter så många månaders väntan att få låna ett öra…bah.

Det skulle icke förvåna mig om det blir OP dagarna innan den 20 mars eftersom jag och sambo ska iväg då. Själva. Till Stockholm. Och andas. Vila. Dricka vin. Molly är ju viktigare såklart, inte så jag menar. Men det vore typiskt. Vi fick biljetter till Ulf Lundell i Globen av mor i julklapp. Ulf är ingen favorit för någon av oss men det är så nära vi kan komma mitten liksom. Jag gillar Björk, Skin, Sia. Sambo gillar The Haunted, Entombed, In Flames. Ulf är där i mitten… 🙂

Jag har inte gjort någonting idag. Jag är förvånad över hur lite man kan åstadkomma med en hel dag faktiskt. Tvättat lite, skruvat ihop ett inköp från IKEA, suttit vid datorn, imponerat iakttagit Molly vid hennes tappra försök till att vända sig… 🙂 Det är skönt med skräpdagar som liksom flyter bort. Ikväll är det happy hour på dikt360. Det är skoj!

2 responses

  1. Jaså bäst säger du? Ja men då så. 🙂 Det spelar ingen roll om han är bäst eller inte, det är nog mer den där helgen tillsammans som par som räknas.

Kommentera

