Över.

Kräks och annat äckligt är det för stunden lugnt med. Förhoppningsvis dröjer det 1 år innan vi drabbas av äckelpäckelsjukan igen.

Jag har inget att rapportera, däremot ska jag klippa mig imorgon. Det är stort här i huset då jag har för vana att dröja 1 år eller 2 mellan saxtagen. Jag tänker mig något utöver det vanliga..och så blir det inte så..jag fegar ur. Imorgon tänker jag mig något utöver det vanliga igen, så får vi se hur mycket tupp jag är. Just nu har jag tråkigt halvlångt med en lugg som är för lång för att vara kort och för kort för att ha bakom öronen.. dessutom har jag fått volym som ett troll. Ser lite ut som Mulle. Skogsmulle. Kommer ni ihåg?

Före och efter- bilder imorgon då kanske. Väldigt spännande det hela. 😀 nä.

Kommentera

