Nu.

Idag får vi stolen! Världens bästa Berit kommer om 45 min. Jag och Molls sitter som på nålar här.. 🙂 Lägger upp bilder sen mamma.. 😉

Helgen har varit bra. Jag och Isa var på bio i lördags, mysigt och välbehövligt med en dag bara för henne. Molls har varit rätt så kräkfri.. när hon börjar ersätter vi ett mål med vätskeersättning, då går det över. Jag väntar samtal från dietist angående byte av mat, men hon har kanske mycket för sig. Hoppas att hon ringer snart för matförrådet sinar här.

Igår var vi och shoppade lite. Här i Linköping så vallfärdar folk till Tornby som det kallas. Ett område fullt av affärer. IKEA, Ikanohuset och blaha. Det är rörigt, alltid fullt av folk och nej..inte speciellt rofyllt. Isas citat i bilen på väg hem;

(Lång suck) – Åh, världen gör mig trött.

Ha ha. Jag håller med. Men var får hon allt från?

Kommentera

