Shake it.

Igår var det dansuppvisning. Isa dansade på scen. Hon var såklart bäst av alla och aldrig förr har en 5-åring haft sådan taktkänsla… 😉 Sambo och Molls missade tyvärr just Isas grupp för minuten innan bestämde sig Molls för att kräkas och bajsa. Jag filmade det hela, ja, dansen alltså, så Molls får titta på det vid ett senare tillfälle…

Annars var hon rätt så pigg igår, Molls. Hon kräktes bara den där gången. Fast hon är trött och slö och rätt så tyst. Jag längtar efter en bra dag igen, en dag då Molls skrattar och pratar. En dag då vi kanske kan gå ut och gå. Gå ut. Jag känner mig instängd, ute skiner solen men var 3:e timme ska Molls äta. Mellan det ska hon inhalera. Mellan det så kräks hon. Mellan det så måste jag se till att få i mig nåt. Mellan det så hinner inte klockan med. Sen ska jag ju städa också..så att vi inte blir dammallergiker också….

Imorgon är en annan dag.