Rostig.

Känner mig så. Rostig, sliten och trött.

Vilken dag. Inhalationer går an i måttliga mängder..detta är ju bara helt sjukt. Varje gång jag tittat på klockan idag har det varit dags för medicin. Ni som har det såhär jämt, med mediciner hit och dit dygnet runt..kram till er alla.. Vi inhalerar ju en del vanligtvis, men nu är vi uppe i 9 ggr och klockan är 17:30…. det plus sondmatning och andningsgymnastik har gett mig ungefär 5 minuter över till annat. Idag blev det korv och ris, vem har tid att låtsas kock? 🙂

Andningsgymnastiken förresten har väl gått sådär..eftersom Molls har en tendens att kräkas upp varje mål UTAN gympa så får vi ta det jäkligt försiktigt.. Lite är bättre än inget!

Jag och Molls är själva i helgen. Isa och sambo åker till Loftahammar. Skönt men lite blandat sådär..det blir mycket jobb att ta själv detta med att få Molls frisk. Därför har jag bestämt att imorgon ska jag ut med vänner och äta och dricka lite vin..mor min får ta över Molls på kvällen.. 🙂 Jag och mina bra idéer. Tummen upp för det.

2 responses

  1. Hoppas att du haft en trevlig helg! Du är verkligen värd att gå ut lite själv.
    Jag hoppas att Molls mår bättre. Så jobbigt när våra godingar blir förkylda. Är ju inte riktigt som när andra barn blir det. Kram

Kommentera

