Fototrubbel..

Någon som vet om man kan trolla bort dålig kvalité på bilder? Jag tog en sådan bra bild på Molls men såklart så var det med min odugliga mobiltelefon! Här har vi bilden;

söt

Jo…det blev ju ingen operation idag. Tydligen hade de 3 andra rätt stora ingrepp idag, på fredag var det 3 enkla, så de ville vänta tills dess. Kunde de inte planera innan???? De visste ju innan att Molls kan bli svår att intubera, det är ju därför vi fått vänta så länge! De ville vara säkra på att ha alla resurser fräscha och icke stressade..självklart..bra..men hallå? Ja ja. Nu får vi hålla ännu en tumme för att Molls håller sig frisk. (Hon mår bättre än någonsin men det vågar jag knappt säga för då händer säkert något) 🙂

Nu ska jag återgå till henne. När hon mår såhär bra vill jag ta vara på tiden!

Let me know om ni har en lösning på dålig upplösning på bilder!

3 responses

Kommentera

