Händelser.

Idag är det 1 år sedan Molls hjärtOP. Jag pratade med mamma nyss som påminde mig. Jag är datumvill. Vi firar med att mysa.. 🙂

Det är lugnt här annars. Idag har vi varit på knytis för nästsista gången. Molly mår skapligt, hon skrattade inget idag men hon tittade nyfiket…sedan somnade hon som vanligt i deras lilla ”hängmatta”.

PEGmatningen funkar bra. Hon kräks inte alls så mycket som jag trodde hon skulle göra (peppar peppar). Det är lite rött runtom slangen och varar lite..vet inte om det är någon fara. Jag ska försöka få tag i superteamet Barn-LAH och fråga.

Alltså; blogginläggen haglar inte..det finns liksom inget att rapportera…

Jag känner mig lycklig i detta just nu. Det finns inget annat, inget att önska, inget att ändra. Jag har helt och fullt accepterat att mitt liv som det var aldrig kommer åter. Att jag har ett ansvar nu, att se till att mitt (mina) barn får så bra förutsättningar som möjligt för resten av deras liv. Jag säger ofta om andra som mår dåligt och klagar över sina liv att det är ett slöseri. Ett slöseri med livet som vi aldrig vet hur långt det kommer att bli. Det är dags för mig att också sluta slösa.

Trevlig helg till Alla.

One response

  1. att läsa att du är lycklig är stort och gör mig glad, även om vi inte känner varandra på annat sätt än framför orden… det där med lycka är så flyktigt, ena sekunden är man glad för att i nästa sekund svikta och gråta men att kunna landa så som du har gjort nu – i lycka, är STORT.

Kommentera

