..

Igår var jag hos tandläkaren. Det var 12 år sedan sist, jo, tandläkarskräck kombinerat med lathet gör så. Jag hade inte ett enda hål. Tack för det. Nu ska jag börja gå regelbundet.

Igår var en ego-dag. Efter tandläkaren så blev det kväll och dags för ansiktsbehandling. Jäkligt skönt att känna sig sådär ren på djupet.

Så nu är ytan slipad. Det inre skiftar lägen rätt så dramatiskt. Ena minuten si, andra så. Det är rätt mycket nu. Molls mår bra och i det är jag lugn. Min äldsta är det värre med. Denna trots verkar vara lite mer allvarlig än jag velat tro.

2 responses

  1. Jobbigt när livet pendlar hit och dit. Konstigt att det alltid är något. Är det lugnt på ett ställe så gungar det någon annanstans.
    Trots är inte att leka med och att ha ett syskon med speciella behov gör det inte enklare, det har vi bevis på här hemma.
    Hoppas att du får hjälp och stöttning i allt!
    Kram

    • Ja usch. Vet inte hur jag ska göra. Hjälp och stöttning finns på håll, men ingen vet ju egentligen vad vi ska ta oss till. Det finns ingen botten i min dotter, men det gäller att bita ihop.

Kommentera

