Sverige sverige..

Vi brukar inte vifta med flaggor. Det kommer vi inte att göra idag heller. Jag är lite osäker på hur man bäst firar en nationaldag, jag tänkte åka och köpa färg och måla Isas säng. Hon vill att den ska vara rosa och lila……jag föreslog vit, men ser ni den gick hon inte på….. 😉

Isa är på bröllop idag. Hennes farmor ska bli fru.

Molls mår fortfarande bra. Det är så att man får nypa sig själv ibland. Är det möjligt, liksom… Såret runt PEGen ser jätte bra ut. Sa jag att vi var uppe förra helgen? Vi åkte in till kirurgen för jag tyckte att det varade så mycket, sedan kändes det som att det stod var under hålet. Vet ni vad….. när vi kommer upp och kirurgen tittar på det säger han att nej, såhär bra brukar det inte se ut efter en vecka…. och det jag trodde var var som stod under var ”badmössan” som håller slangen på plats…kände mig lite sådär…dum. Men bättre åka in en gång för mycket. Det har jag ju lärt mig efter allt.

Ha en trevlig nationaldag!

3 responses

  1. Vet egentligen inte vad jag ska skriva. Jag har ett förslag om isa gumman. Men jag tror vi tar det via telefon. 🙂 kram från oss. O tveka inte att använda dig av oss oxå om hjälp behövs. 🙂 kram på er

Kommentera

