Sol & sol.

Idag har jag varit ledig och vi har suttit på altan halva dagen. Först var vi och köpte en bikini till mig för utan det tyckte inte Isa att jag kunde sola.. 😉 Molls trivs rätt så bra ändå i värmen. Förra året skrek hon som en stucken gris så fort tempen steg. Molls som aldrig skriker. Men i år verkar det vara lättare för henne.. fast jag tycker det är svårt att veta hur mycket vätska hon ska ha. Jag ger henne lite då och då, men för mycket kan jag ju inte ge för då kommer det ju upp igen. Provade att ge henne apelsin-saft ur flaska idag…men utan framgång. Testade både svag och stark blandning men allt smakade tydligen blä för hon tog sig nästan ur skinnet, där hon låg och vred sig….. 🙂

Imorgon jobbar jag igen. Det är faktiskt guld att jobba. Att komma iväg lite, prata med vuxna om helt andra saker än Molls, slippa sondmatningen, inhalationer, passning…. samtidigt saknar jag ungarna, det blir ett par sms om dagen hem för att höra hur allt går…… jag har ju nämligen fått för mig att jag är bäst på att ta hand om hem och barn… 😉

På tisdag tänkte vi åka på mini-semester till Vadstena.. jo.. med husvagnen. Jag är ledig ett par dagar och då får vi passa på. Hoppas bara vädret håller i sig en stund till.

Hejs vinkar Molls…..

hejs

Kommentera

