Lugna vatten..

Vi var i Vadstena. Badade, solade och gick på upptäcksfärd genom slottet. Annars jobbar jag mest. Har ingen tid eller ork att uppdatera… Det händer inte så mycket nu. Molls mår bra och livet leker just. Sedan är det detta med att gå och vänta på bakslag..känner någon igen? 😉 Att hela tiden gå och smyga för att inte bli överrumplad bakom hörnet. Jag försöker att njuta av vår tid, men ännu vaknar jag varje morgon med samma frågor; Är detta verklighet?

Kommer det att hålla?

Den 15 juli ska vi på återbesök hos kirurgen för att se efter PEG:en. Jag jobbar kväll då så jag kan följa med. Skönt. Jag vill ha koll.

Igår jobbade jag heldag och fick inte träffa ungarna någonting. Det var nästan så att jag ville väcka dem när jag kom hem. Jag saknar dem så alldeles bedrövligt mycket när jag inte är hemma, men jag har bara två veckor kvar, så jag klarar mig.

Över axeln

Molls vädrar sin tunga som vanligt, en dag i parken på mammas axel.

Hej sålänge.

4 responses

Kommentera

