Hem ljuva hem.

Nu är vi hemma. Vi har haft det väldigt bra på vår lilla semester. Lite bilder kommer så fort jag får tid att lägga över dem på datorn.

Molls mår bra, familjen mår bra. Hon är lite snorig, lite kräkig, skrattar inte så mycket som hon gjorde ett tag, men jag kräver inte det av henne, jag är bara glad att hon tittar på mig när jag tittar på henne. Att hon drar sin hand genom mitt hår ibland, att hon med stora ögon undersöker mitt ansikte, att hon småler när jag viskar i hennes nacke. Att hon finns.

Idag beger vi oss till Tranås för att hälsa på min syster som flyttat dit. Det är lugnt bland bloggarna ännu har jag sett..jag tänker inte vara sämre..jag uppdaterar mer när tiden okejar det.

Hejs.

Kommentera

