bild och form.

Hörde ni förresten talas om några spån som stod på ölandsbron och stoppade flytet? Det var vi. Resan ned till Öland gick smidigt..dock tyckte jag att bilen liksom guppade lite mer än brukligt. Vi stannar en stund i Kalmar för glass och kaffe. Sambo tittar till vagnen, han är lite fundersam, men vi åker iväg ändå. Nästan över hela lååånga Ölandsbron så säger det alltså pang. Ena däcket på husvagnen exploderar. Sambo får panik, jag får panik, Isa tror att vi ska dö…Molls sitter lugnt och iakttar.. 🙂 Det blev att ringa assistancekåren, vem vill gå ut och byta däck mitt på bron liksom…. 3000 spänn fattigare kunde vi fortsätta vårt äventyr. 🙂

Vi var i djurparken, lådbilslandet och Byxelkrok och Borgholm och jo..vi hade det jätte bra.

Isa posar..

sommartjej

Molls trivs i gåstolen vi fick av syster…

gåtjej

..och badar i diskbaljan..

badtjej

..och jag är tuffingen till vänster..Isa valde solglasögonen.. 🙂

tuff glass

I helgen ska Isa till sin pappa. Jag är glad över att det äntligen blir av. Att se henne sakna så gör ont. Vi som blir kvar passar på att åka till Loftahammar för några lata dagar i solen.

One response

Kommentera

