Skryt. bara skryt.

Nu har jag talat om för Molls hur duktig ni tycker att hon är.. 🙂

Igår hos sjukgymnasten visade hon upp ännu fler färdigheter! Hon vände sig från mage till rygg. Bara sådär. Vilken jäkla tjej! Och inte nog med det. När sjukgymnasten räckte ut tungan gjorde Molls detsamma, när hon pruttade med läpparna härmade Molls det med! Ha ha. Små steg kan tyckas men enorma för mig som mamma.

Igår kväll när vi kom hem la jag henne på mage i förhoppning om att hon ville visa sambo vad hon kunde. Det ville hon! Hon svängde över på rygg. Igen! Jag la henne på mage igen och då var hon så stark att hon tog stöd på sina armar och tog upp sitt lilla huvud, (annars ligger hon platt som en pannkaka på golvet), hon låg så och bara tittade och fnissade i säkert 1 minut.

Min tjej är en supertjej och jag är den lyckligaste morsan i stan.

2 responses

Kommentera

