raka vägen.

För er som hann läsa inlägget om min mamma innan jag tog bort det av olika skäl; Allt gick bra. För det tackar vi den där högre makten som vissa definierar.

Inget går raka vägen, men nu är vi över ännu ett gupp.

Idag ringde jag rektorn på Isas skola för att fråga om fritids. Molls och jag ska ju börja simma, egentligen idag men det gick inte för JAG är sjuk…. Sedan sätter ju knytis igång i oktober, då behöver jag också lite hjälp. Det var inte självklart sa han, men han skulle kolla upp om man kunde köpa timmar på fritids. Hoppas hoppas.Det handlar bara om en timme eller två i veckan så jag tror att det löser sig.

I förrgår skulle Molls på UL njurar, men hon är ju fortfarande lite snorig här, och jag med för den delen så nu ska vi dit den 21 september istället.

Kommentera

