Veckan.

Än sålänge är min blogg innerlig och själfull.. det är inte illa.. 🙂

Idag far vi på ultraljud på njurarna. Det är alltid lite jobbigt sådana dagar, men vi får ju inga svar idag allafall så det är ju bara att göra det. Svaret får vi nog den 14 oktober då vi ska träffa vår läkare på neonatalen. Vad vi vill höra är ju nu att de inte alls är avvikande i storlek, och att alla förkalkningar är väck!

Imorgon kommer barn-LAH för att lära mig att ”kuffa” ballongen bakom knappen. Den ska fyllas på med vatten då och då och jag har inte en aning om hur man gör. Tur att de finns, änglarna i teamet.

På onsdag simmar vi. Molls tyckte förresten att det var underbart i det varma vattnet, hon flöt runt som en liten badboll.. 🙂

På torsdag ska vi till BVC för att se om Molls har gått upp något. Annars får vi nog höra av oss till dietisten för nästa steg.

På fredag har vi inget inbokat än sålänge. Och det kan ju jag tycka är lite skönt… 🙂

2 responses

  1. Ja. Suck. Det är fullt upp. Alltid. Jag skrev ned exempel på några månader när vi ansökte om vårdbidrag, alla läkarbesök etc. Jag blev själv väldigt förvånad när jag inser hur mycket det är.

Kommentera

