Award

awesomewgirl

Tack Skalmans mamma får jag väl säga då.. 🙂 Till detta hörde att man skulle bekänna/berätta 10 saker om sig själv. Ok.

  • Jag har inget lokalsinne. Inget!
    .
  • Jag är mörkrädd – som 7-åring tittade jag OFTA på Terror på Elm street, ännu idag förföljer Freddy mig i mörkret.
    .
  • Har kamerafobi och vill helst inte vara med på bild…
    .
  • …däremot skulle jag väldigt gärna lära mig att fota bra.
    .
  • Vill ge ut en bok någon gång. Någon dag.
    .
  • Kan äta upp en chokladkaka på 200 g utan att blinka…..och utan att bjuda.
    .
  • Ska börja träna minst en gång i veckan. Det finns så många ursäkter.
    .
  • Har inte en aning om vad jag vill bli när jag blir stor.
    .
  • Har lite svårt för det där med vänster och höger. Hör ihop med det dåliga lokalsinnet måhända..?
    .
  • Är livrädd för att inte räcka till.

Skicka vidare bör man. Jag skickar vidare till den som känner sig manad.

Hejs.

Kommentera

