Reaktion.

Det blev inget knytis idag. Plötsligt igår kväll började Molls att kräkas..febern steg till 40,3..hon tappade all färg och blev alldeles marmorerad. Sambo åkte in med henne. Vid halv 3 i natt ringde jag till avdelningen, då hade febern gått ned, dock hade hon lite syrgasbehov. Saturationen låg på 85 när de kom in.

I denna stund vet jag ingenting och det gör mig galen. Jag försökte ringa till avdelningen men de svarar inte..mitt i morgonjobbet antagligen.

En reaktion på influensavaccinet förmodar jag att det är..och jag vet så lite om det så detta gör mig livrädd. Usch. Jag väntar. Det är det värsta jag vet. Väntan.

Dessutom börjar en kärlek i mitt liv idag med cytostatika. Mina tankar snurrar. Livet är inte rakt.

Kommentera

