Lucia & Tomten

Igår var det lucia på Isas skola. Sikten skymdes tyvärr av stora tjocka pappor med filmkameror. Jag och Molls försökte hoppa lite för att få en glimt av Isa men det var förgäves. Varför är det alltid så? Att man inte kan tänka sig att andra föräldrar också vill se. Nä. ”Jag sätter mig längst fram och sen när allt startar, ja jävlar, då ställer jag mig upp så att jag ser ännu bättre”…. Morr.

Så.

Inga bilder på luciatåget. Dock på flickan och flickan på fikastunden efteråt.

Ett grattis till Honungspojken förresten! Han blir 1 år idag.

One response

Kommentera

