på väg.

Molls mår lite bättre. Hon har ingen feber, nu är det bara snor och slem kvar. Vi inhalerar och nässprayar och håller tummarna för att tomten slipper bli hostad på.

Vi har en tomte. En granne ställer upp. Så kanske kan Isa få tro på honom ännu lite till. Vi får se.

Idag är det läkarbesök. Inte för Molls, utan för mig! Jag ska bara kolla till sköldkörteln lite för jag har haft lite svårt att andas nu ett tag. Jag har ju struma sedan jag var gravid med Isa, men jag medicinerar inte, men det kanske jag behöver nu. Molls hänger med, hon kan det här med doktorer bättre än mig..

I morse på väg till skolan så berättade Isa för mig att jag ska dö när jag är 36. Hon hoppades att jag skulle bli 37 men tyvärr trodde hon inte det. Ni känner ju inte min dotter, men gjorde ni det skulle ni också vara rädda om hon satte datum för er död. Hon har nämligen gjort det förut, och haft rätt. Jag håller andan… 😉

3 dagar kvar! Jag har kanske inte fjärilar i magen, men visst är det väl en fantastiskt magisk tid.

Följ min blogg med bloglovin

Kommentera

