var dag en.

Så. Efter all julskinka och must så har vi satt igång med träningen igen. Vi hittade en pall i förrådet..sambo snickrade ihop den i 5:e klass, säkerligen utan en tanke att den en dag skulle hjälpa hans dotter att stärka ryggen.

Pallen!

Med en filt över sig fungerar den utmärkt som stöd.

Ser ni vad fantastiskt duktig hon är? Rätt vad det är så reser hon sig upp och drar oss i örat. Det är jag nästan säker på.

Vi har inget på schemat ännu, men snart ramlar väl kallelserna in igen, jag tvivlar icke.

(Jag låter hälsa från Molls att hon minsann inte ätit en tugga julmat! Att kanske mamma skulle träna med pallen istället!)

😉

2 responses

  1. Hej!!

    Loksom du visste inte jag att du skrev blogg!! O jag vet precis vilka ni är, förstås;)..
    Heja Molly.. Häftigt o kul o se barnens utveckling.. Hoppas vi ses på bad eller kanske knytis..

    Må bra.. Kram Uffe o Maya..

Kommentera

