Gympastick.

Idag frös vi iväg till habiliteringen för ett besök hos sjukgymnast och specialpedagog. Vi stod på knä, satt duktigt och låg på magen och lyfte huvudet högt högt. Molls gjorde också lite övningar.. 😉

Vi bestämde att de hänger med en sväng på inskolningen för dagis, det känns skönt.

Fick äntligen lite vettiga råd och instruktioner på hur jag kan hjälpa Molls att stödja på benen. Vår ordinarie sjukgymnast är föräldraledig så idag var det alltså en annan, och frågan är ju om hon inte var bättre. Om man ser till Molls behov. Lite hårda tag och mer vana..precis vad Molls gillar.

Nu ligger hon och tar sig en lur så då ska jag egentligen passa på att ”springgå” lite. Jag har köpt en crosstrainer och använder den! Det ni, det är något alldeles fantastiskt… 😉

Så… hejs.

One response

  1. Jag höll på att svimma efter ett bodytoningpass förra helgen, jag tror att det är min kropp som berättade för mig att jag inte borde träna utan ska forsätta äta choklad i soffan. Helt övertygad. Eller också kanske kroppen sa att jag borde springgå jag med…innan jag ger mig på monsterpass.
    Har inte bestämt mig för vilket ännu ;-).

    Skönt med lite bra råd och instruktioner!
    Kram!

Kommentera

