möte med framtiden.

Så, det sägs att jag mognat. Att det börjar bli dags för mig att ta tag i mitt liv. Träffa lite nytt folk och sådär. Hursomhelst så var mamma, Isa och jag på ett möte idag angående min framtid. Det gällde förskola och något som kallades lilla blå. Tydligen ska jag börja där den 15 februari. Jag sa inget då för de verkade så glada allihopa, men jag är lite orolig för de andra barnen. Hur ska de alls kunna konkurrera med en sådan godbit som mig? Jag kommer ju stjäla all uppmärksamhet!

/ med värme, Molls.

4 responses

Kommentera

