sköldar och hjälp och avslut.

Idag var vi på sjukhus. Inte för Molls del för en gångs skull, utan för min och min sköldkörtel. Nu står jag på väntelista för operation. De kapar av den helt enkelt. Stort plus då jag tycker om att andas och har lite trubbel med det just.

Och igår ringde rektorn och meddelade att en resurs var funnen! Det är en kvinna, hon bor i vårt område, och hon har jobbat med barn förut. Det är vad jag vet. Jag var inte hemma igår när hon ringde men sambo sa att hon verkade bra. Hon kommer till förskolan på måndag då det är dags för inskolning. Finfint.

Och igår var det också dags för Molls mormor att få den sista cellgiftsbehandlingen. Nu ska det vara över.

Nu ska det banne mig vara över.

5 responses

  1. Hoppas att op:n går bra och att du får bra medicinering efteråt. Har haft sköldkörtelsjukdom sen -95 och det var tog jättelänge för kroppen att ställas in på rätt dos av Levaxin.

  2. Tack Marie! Kram tillbaka. 🙂

    Imsa: Jag vet inte mycket om framtida medicinering. Jag ska inte ta bort hela…kanske slipper jag Levaxin då??

    Erica: Stora hjärtansdagkramen tebaks!

  3. Ja.. NU FÅR DET BANNE MIG VA ÖVER!
    Lite lycka tack 🙂
    Ne de finns allt lycka hos oss med. Se bara på våra underbara småttingar.
    Underbar bild föresten. . ❤

    Kram från syster.

Kommentera

