kul inlägg.

Idag har vi hämtat de här:

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

De ska Molls ha i ståskalet sedan när det är färdigt. Vi testade lite idag bara..och det kom inga protester.

Kul? Jovars. Jag tycker ju det. En sak som också är väldigt skojig är detta:

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.
Japp. Vi har köpt en blå sked!

Nä.

Molls gapar ju efter den! Det har jag ju skrutit om en del här men ni har ju aldrig sett det. Nu så. 🙂

Vi har haft en busy dag med dagis, sjukgymnast, bus och ortoped. Sjukgymnasten tyckte förresten att det hänt positiva saker med Molls. Hon kändes inte längre som ett ”block”…det är min chokladbit det!

Nu ska jag sätta mig med min älskade Matte B och skoja med den lite. Varför jag inte läste allt på gymnasiet istället känns som en bra fråga. Jag vill skylla på någon, men jag hittar ingen annan än mig själv. Då är det inget roligt längre.

Bit ihop. 😉

3 responses

Kommentera

