back on track.

Idag var det dagis igen. Gick bra. Molls fick paket och glass i efterskott. När jag kom så satt hon med presentpappret och slängde fram och tillbaka..själva presenten, en liten mus, var alldeles för trist…. 😉

Solen tittar fram lite idag och det får den så gärna göra. Kruxet är ju att den får mig att vilja vända upp och ned på hela hemmet och totalrenovera.

Min garderob har inte börjat skrika ännu, men snart så, barnens gapar alltid efter nytt så där lär väl inte ske någon förändring. Hur vore det om sambo kunde shoppa sig en tröja också? Eller komma hem med tankar om hur vi skulle kunna måla om Isas rum och inreda det med lite mer tema…. Så att det inte bara är jag menar jag..som kostar pengar varje vår…

Hejs!

Kommentera

