Hej!

Molls här… min mamma har absolut stopp i skrivhuvudet. Hon tycker att allt flyter på som vanligt. Jag var inlagd onsdag till torsdag förra veckan! Vanligt? Jo, numera är det väl det. Ni förstår, jag hade en infektion igen. Lunginflammation kommer att bli mitt första ord. Med all säkerhet. Det säger både mamma och pappa. Nu får jag sånt där penicillin i knappen, fjärde gången gillt borde funka.

Ja, allafall. Nu vet ni läget. Mamma har stopp och jag har lärt mig att skriva.

Puss o kram.

One response

Kommentera

