Up.

Så, livet här i Mollsland har knallat på rätt bra sedan sist. Vi har exempelvis inte varit på sjukhus sedan juni..peppar PEPPAR.. Eller ja, varit där har vi ju, på sedvanliga kontroller, men icke över natt.

Molls är en glad prick när hon får vara frisk, en flicka full av bus som helst leker tittut jämt. Det har inte hänt så mycket med hennes fysiska utveckling, däremot visar hon oss varje dag att hon minsann är lycklig ändå. Vem behöver gå när man kan skratta?

Just nu går jag och väntar svar på ett ultraljud vi gjorde i förra veckan. Molls har en knöl vid höften som vi inte är så fästa vid. Det är säkert ingenting alls..eller så är det det..men troligtvis inte..ja, ni vet..tankarna går.

Jag ska gå och lägga mig tidigt. Idag har jag plogat runt med vagnen alldeles för mycket.. Tredje graviditeten sätter sig tydligen i ryggen och lite varstans i kroppen, som ont. Jag har aldrig haft så mycket krämpor som nu, men det är ju fint, då vet jag att jag lever.

Kommentera

