bucket list.

Ni vet saker man vill göra innan man dör. Jag har en lista, inte nedskriven, men väl som en sång i huvudet. Under denna sommar och höst har jag övat inför en punkt på den listan, som vampyr i Bram Stokers Dracula. I fredags var det premiär och i och med det kan jag alltså stryka: en dag ska jag stå på scen.

Vi spelar på Sagateatern här i Linköping och det är 4 föreställningar kvar att göra. Så om ni är i Linköping 3-4 och 10-11 december tycker jag att ni ska komma och titta på oss! Alla föreställningar börjar kl 19:00 och kostar 80:- för vuxna och 60:- för pensionärer och studerande.

Mer info finns på www.teaterinferno.se reklam reklam reklam!

2 responses

  1. Men vad spännande :-)! Grattis till premiären!!…(säger man va :D?) Vad har du för roll? Härligt för dig att kunna stryka ett mål från din bucketlist. Jag har ingen sån lista…men kanske borde skaffa. Just nu är jag glad om jag bara får sova lite då och då ;-)!

    Lycka till på de övriga föreställningarna :-)!

Kommentera

