alla mina grejer och slutet.

Ikväll spelar jag teater igen! Isa ska komma och titta så nu känns det extra pirrigt, hon är en brutal kritiker… Hon undrade för övrigt just om hon kunde få min autograf. Kanske krävs det mer än amatörteater för att den ska ha något värde…

Imorgon är det bokrelease i Gamla Stan för poeter.se´s antologi. Där är jag med, men jag minns inte med vad för text. I alla fall så är det en antologi utgiven av Tolvnitton förlag fylld av poesi skriven av Sveriges främsta nätpoeter…. ha ha ha… det var inte jag som sa det först. Eftersom jag ska apa mig på scen så kan jag inte åka dit, jag sparar mig tills dess att jag ger ut en egen bok. *Drömma* 😉

Molls låter hälsa att det får vara slut på mammas egosnack i bloggen. Teater hit och bok dit och bebis och allt vad det är. Molls säger att detta är hennes blogg. Vill mamma synas får hon göra det någon annanstans. Punkt.

Så var det med det. Och jag håller med henne. Någon måtta får det väl vara.

One response

Kommentera

