Kul!

Ni var ju en del som kommenterade. Lite fler kunde ju gjort avtryck men jag ska inte klaga.. 😉 Jätte roligt tycker jag!

En sak till som är rolig är att Molls numera kan sätta sig upp utan TV-bänk. Fortfarande på samma sätt dock. Och rätt vad det är så kastar hon sig bakåt… det är mindre roligt… Men man får väl ta det onda med det goda liksom. Förhoppningsvis lär hon sig att gå från sittande till liggande lite smidigare någon gång. Tills dess får jag nog lov att köpa en sån där amningskudde som jag sett att vissa använder som skydd bakom. Hon sitter! För guds skull vad gnölar jag om?!

Jag har inte tid med detta. Men ni. Vad kul att ni kommenterade! Fortsätt läs mina sporadiska inlägg! 🙂

One response

Kommentera

