på febertoppen.

Det är inte som svensktoppen..svänger inte ett dugg här hemma. Det svajar mer..och mellan amning, inhalationer och snyftande tjejer så sätter jag mig här och skriver om eländet. Molls är sjuk och inte alls sitt vanliga glada. Vi skulle ju åkt till ortoped idag för att prova ut skenor, men icke. Den 4 april försöker vi igen.

Just nu längtar jag efter min sambo. Det är lite knivigt att ta hand om sjuk liten Molls med kräkningar och allt vad det är + liten Tuva som vill tutta och vaggas helst hela tiden. (Synd om) Jag längtar också efter sommaren, att komma i mina byxor och Molls vackra klingande skratt.

Nu: Passa på att dricka kaffe.

Hejs!

4 responses

  1. Det är synd att jag inte bor kvar.
    Då hade jag kunnat hjälpa dig.
    Måste vara jobbigt, Hoppas Mollsan kryar på sig och att Tuva blir fri från koliken snart.

    Krama om er alla från oss. ❤

Kommentera

