FUB i Linköping!

Finns det inga mammor och pappor i Linköping som är intresserade av att sitta och snacka med mig? 😉

FUB ska starta en grupp för föräldrar. 5 träffar där vi kan dela tankar.

Har du ett frö med funktionsnedsättning? Hör av dig till mig!

(Jag ville ju jätte gärna vara med i det här men jag är den enda som anmält mig…. )

Ett svar

  1. Precis vad jag tror också… det där med det bästa alltså! Vi var med i en grupp när Molls var 1 år och det var jätte bra.. jag hade hoppats på en favorit i repris lite.. 😦

    Synd att du inte bor här! 😀

  2. Hej!
    Jag är en tjej på 25 år som nyligen fått en diagnos på min son som blir 6 månader den 19:e. Jag bor i Linköping och skulle gärna vilja ha någon att prata med som kanske förstår det man genomgår.
    Mejla mig gärna om du vill, så berättar jag mer där!
    adolfsson496@gmail.com

Lämna en kommentar