tack..

för alla ord angående förra inlägget! Och tack Imsa..det där kan vara bra att veta nu kommande kräksepisoder. Jag kan dock (med glädje) meddela att Molls mår bättre! Inhalationerna måste ha fungerat. Hon hostar en del och det kommer upp mycket slem, men kräkandet har minskat betydligt. Vi matar henne nu full pott igen och det går bra.

Tänk att världen kan tippa så alldeles på grund av en person. (min värld) Jag mår så dåligt när Molls mår dåligt att jag slutar att fungera. Jag fungerar så pass att jag kan ta hand om henne, ta hand om mitt andra barn..men hemmet..det ska vi inte tala om. Dammet hopar sig…  Sedan är det ju detta med att vi blir så låsta. Vi kan inte gå ut. Idag ska vi ut och fara lite och det ska bli så skönt!

Jag tar vara på varje sekund hon mår bra för jag vet tyvärr att det kommer fler dagar av inte så bra.

Isa är hos sin pappa i helgen så nu ska vi göra saker som hon avskyr..vi ska på second hand! Mamma likes.