På hövvet.

Mormor stickar finfina mössor!

mossa

Mössor är svårt annars eftersom Molly har rätt så litet huvud..sitter som en smäck. Säger man så?

Och förresten..mina lussekatter blev tamkatter med någon slags jästsjukdom som jag inte vill gå in på..Mina bullmamma-drömmar ligger i en hög av mjöl och hostar. Jag har ju andra kvaliteter. Kan återkomma med dem.. 🙂

Jepp.

Att sjunga ett inlägg är kanske svårt..men jag ska försöka. I fredags var vi på habiliteringen och träffade läkare. Jag tog upp detta med att Molly skulle bli 2-3 år enligt en annan läkare. Jo. Det var jobbigt, men jag har snöat in på det, jag ville bli av med det helt enkelt. Hon blev upprörd och sa att det kan minsann ingen veta! 🙂 Nej. Jag har inte heller tyckt att det fanns belägg för hennes påstående. Jag har ju alla artiklar om r10, och ingenstans kan jag utläsa att barnen försvinner.Vi diskuterade om vad vår läkare kan ha menat..hon gav ju oss den domen när Molly var som mest hjärtsjuk..eftersom hon inte är svensk kan det ju ha blivit fel i kommunikationen så att säga. Om man nu ska ge henne något försvar.

Nu känns det skönt att gå vidare från detta hål och se framåt istället. Jag vet inte något om något, men vem gör det?