Mailat.

Idag fick jag post från Unique. 6 stycken med Ringkromosom 10! Tre av dem hade mailadresser nedskrivna så nu har jag skickat mail igen.. En av dem är född 1991. Jag har den där klumpen i magen igen, men den löser sig. Den löser sig.

Fan vilken bra sida! Varför har jag inte hittat den förut? Adressen har ni här.

Julfin.

Vi har haft en bra jul. Ett farande hit och dit, men bara roligt farande. Molly var julfin i sin tomteklänning i en timma innan sonden läckte infatrini över hela ryggen. Sedan fick hon helt enkelt nöja sig med att bara vara fin. 🙂

mollyjul

Just nu sitter jag och väntar på att min käre sambo kommer åter från sitt tv-spelande med hans bror. Tänkte att jag också skulle vara lite barnledig, dock inte framför tv-spel, jag är ju trots allt vuxen.. 😉 .. Ett bad kanske, min nya bok (svart som silver med bruno k!) och mitt nya lyxiga spa-kit. Tack sambo och svärmor!